• 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
  1. Serwis internetowy Aqua-Sfera Daniel Chyła, dostępny pod adresem
    internetowym https://www.aqua-sfera.com.pl, https://www.kursymotorowodnegdynia.pl prowadzony jest przez
    AQUA-SFERA Daniel Chyła z siedzibą w ul. Wielkokacka 8/67, 81-611 Gdynia
    wpisanego do Centralnej Ewidencji działalności gospodarczej w Gdyni NIP
    8762314557, REGON 221154835
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do
    Przedsiębiorców korzystających z serwisu i określa zasady korzystania z serwisu
    internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na
    odległość za pośrednictwem serwisu.

  • 2 DEFINICJE
  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach serwisu,
    której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
    zawodową.
  2. Sprzedawca – AQUA-SFERA Daniel Chyła z siedzibą w ul. Wielkokacka 8/67, 81-611 Gdynia
    wpisanego do Centralnej Ewidencji działalności gospodarczej w Gdyni NIP
    8762314557, REGON 221154835
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem serwisu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna
    niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
    wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z serwisu.
  5. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
    internetowym https://www.aqua-sfera.com.pl
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach
    zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach serwisu), bez
    jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
    większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
    włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
    Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu
    lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto – konto klienta w serwisie, są w nim gromadzone są dane podane przez
    Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w serwisie.
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w serwisie, umożliwiający utworzenie
    Konta.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w serwisie umożliwiający
    złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
    określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania serwisu, w którym widoczne są wybrane przez
    Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
    Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt – dostępna w serwisie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy
    Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między
    Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem serwisu internetowego. Przez Umowę
    Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie
    usług i umowę o dzieło.

 

  • 3 KONTAKT Z SERWISEM
  1. Adres Sprzedawcy: ul. Lipowa 31, 84-208 Warzno
    2. Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@aqua-sfera.com.pl
    3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 505-608-730
    5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy mBank 70 1140 2004 0000 3802 7522 7287
    6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
    telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
    7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8:00 – 16:00

 

  • 4 WYMAGANIA TECZNICZNE

 

Do korzystania z serwisu, w tym przeglądania asortymentu serwisu oraz składania
zamówień na Produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies,

 

  • 5 ZAKŁADANIE KONTA W SERWISIE

 

  1. Aby założyć Konto w serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest
    podanie następujących danych: Imię i Nazwisko, Kraj, Adres zamieszkania, Telefon, email, hasło,
  2. Założenie Konta w serwisie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
    Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
    tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do
    Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie
    na adresy podane w § 3.

 

  • 6 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

 

W celu złożenia Zamówienia należy:
1. zalogować się do serwisu (opcjonalnie);

  1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
    koszyka” (lub równoznaczny);
  2. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  3. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz
    zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który
    ma nastąpić dostawa Produktu, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
  4. kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”

 

  • 7 OFEROWANE METODY PŁATNOŚCI

 

  1.  Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    a. Płatność przelewem
    b. Płatność za pośrednictwem systemu PayPal
    c. Płatność za pośrednictwem systemu PayU
  2. Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności
    znajdują się na stronach serwisu.

 

  • 8 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po
    uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w
    serwisie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
    jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania
    Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez
    Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania
    Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
    oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji
    oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta
    powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a
    Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
    a. płatności przelewem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. W przypadku egzaminów opłata musi być wniesiona przed rozpoczęciem egzaminu na który klient się zapisał.

 

  • 9 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
    jakiejkolwiek przyczyny nie później jednak niż 7 dni od planowanej daty kursu lub egzaminu.
  2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
    odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
    wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą
    elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub
    przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe
    Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na
    formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz
    załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie
    jest to obowiązkowe.

 

  • 10 REKLAMACJA I GWARANCJA

 

  1. Umową Sprzedaży objęte są kursy i egzaminy z terminem realizacji.
  2. Sprzedawca jest obowiązany wykonać na rzecz Klienta usługę kursy i egzaminu przy uwzględnieniu wszelkich standardów.
  3. W przypadku wystąpienia braku jakiegoś ze składników kursu lub egzaminu Kupujący może wystąpić o reklamację do Sprzedawcy
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
    Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis okoliczności (w tym
    datę i miejsce) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w
    związku z zaistniałą sytuacją.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później
    niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie
    Klienta uznał za uzasadnione.

 

  • 11 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
    zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
    internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
    społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
    Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
    internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
    konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
    Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
    rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
    Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
    (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania
    mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
    Sprzedawcą.
    c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
    nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
    rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
    należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
    Konsumentów Polskich)

 

 

  • 12 DANE OSOBOWE W SYSTEMIE INTERNETOWYM

 

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem serwisu
    internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem serwisu
    internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to
    zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów serwisu internetowego mogą być:
    a. W przypadku Klienta, który korzysta w serwisie internetowym ze sposobu płatności
    elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
    Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w serwisie internetowym.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
    Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
    brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

  • 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Umowy zawierane poprzez serwis internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
    przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności  w zakresie,
    w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
    powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego;
    ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o
    ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy
    internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.