- Serwis internetowy Aqua-Sfera Daniel Chyła, dostępny pod adresem
internetowym
https://www.aqua-sfera.com.pl, https://www.kursymotorowodnegdynia.pl
prowadzony jest
przez
AQUA-SFERA Daniel Chyła z siedzibą w ul. Wielkokacka 8/67,
81-611
Gdynia
wpisanego do Centralnej Ewidencji działalności gospodarczej w Gdyni NIP
8762314557,
REGON
221154835
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów,
jak i do
Przedsiębiorców
korzystających z serwisu i określa zasady korzystania z serwisu
internetowego oraz zasady i
tryb
zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na
odległość za pośrednictwem serwisu.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w
ramach serwisu,
której
przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
- Sprzedawca – AQUA-SFERA Daniel Chyła z
siedzibą w
ul. Wielkokacka 8/67, 81-611 Gdynia
wpisanego do Centralnej Ewidencji działalności
gospodarczej w Gdyni
NIP
8762314557, REGON 221154835
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za
pośrednictwem serwisu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka
organizacyjna
niebędąca
osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
wykonująca we własnym
imieniu
działalność gospodarczą, która korzysta z serwisu.
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod
adresem
internetowym
https://www.aqua-sfera.com.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w
ramach
zorganizowanego
systemu zawierania umów na odległość (w ramach serwisu), bez
jednoczesnej fizycznej
obecności
stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
większej liczby środków porozumiewania
się na
odległość do chwili zawarcia umowy
włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą
Formularza
Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu
lub
Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w serwisie, są w nim gromadzone są dane
podane
przez
Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w serwisie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w serwisie,
umożliwiający
utworzenie
Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w
serwisie
umożliwiający
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów
do
Koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym płatności.
- Koszyk – element oprogramowania serwisu, w którym
widoczne są wybrane
przez
Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji
danych
Zamówienia,
w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w serwisie rzecz ruchoma/usługa będąca
przedmiotem
Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo
zawarta
między
Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem serwisu internetowego. Przez Umowę
Sprzedaży
rozumie
się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie
usług i umowę o
dzieło.
- Adres Sprzedawcy: ul. Lipowa 31, 84-208 Warzno
2. Adres e-mail
Sprzedawcy:
biuro@aqua-sfera.com.pl
3. Numer telefonu
Sprzedawcy: +48 505-608-730
5.
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy mBank 70 1140 2004 0000 3802 7522 7287
6. Klient może
porozumiewać
się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
telefonów podanych w
niniejszym
paragrafie.
7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8:00
– 16:00
Do korzystania z serwisu, w tym przeglądania asortymentu serwisu oraz
składania
zamówień
na Produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką
internetową,
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików
cookies,
- 5 ZAKŁADANIE KONTA W SERWISIE
- Aby założyć Konto w serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
Niezbędne
jest
podanie następujących danych: Imię i Nazwisko, Kraj, Adres zamieszkania, Telefon,
email, hasło,
- Założenie Konta w serwisie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła
ustanowionych
w
Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez
ponoszenia z tego
tytułu
jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do
Sprzedawcy, w szczególności
za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie
na adresy podane w § 3.
- 6 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
W celu złożenia Zamówienia należy:
1. zalogować się do serwisu
(opcjonalnie);
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie
kliknąć przycisk
„Do
koszyka” (lub równoznaczny);
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia
bez
rejestracji;
- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji
–
wypełnić Formularz
zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz
adresu, na
który
ma nastąpić dostawa Produktu, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane
odbiorcy Zamówienia,
wybrać
jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie
w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
- kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”
- 7 OFEROWANE METODY PŁATNOŚCI
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a.
Płatność
przelewem
b. Płatność za pośrednictwem systemu PayPal
c. Płatność za pośrednictwem
systemu PayU
- Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod
płatności
znajdują
się na stronach serwisu.
- 8 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje
po
uprzednim
złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w
serwisie
internetowym
zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego
otrzymanie
oraz
jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania
Zamówienia
i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez
Sprzedawcę Klientowi
stosownej
wiadomości e-mail na podany w trakcie składania
Zamówienia adres poczty
elektronicznej Klienta,
która zawiera co najmniej
oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o
jego
przyjęciu do realizacji
oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania
przez
Klienta
powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a
Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
a. płatności przelewem, Klient
zobowiązany
jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży
– w
przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. W przypadku egzaminów opłata musi
być
wniesiona przed rozpoczęciem egzaminu na który klient się zapisał.
- 9 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez
podania
jakiejkolwiek
przyczyny nie później jednak niż 7 dni od planowanej daty kursu lub egzaminu.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie
o
odstąpieniu
od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
wysłanie przez Konsumenta
oświadczenia
przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź
drogą
elektroniczną
poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub
przez złożenie oświadczenia
na stronie
internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe
Sprzedawcy zostały określone w § 3.
Oświadczenie
można złożyć również na
formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1
do
niniejszego Regulaminu oraz
załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach
konsumenta, jednak
nie
jest to obowiązkowe.
- 10 REKLAMACJA I GWARANCJA
- Umową Sprzedaży objęte są kursy i egzaminy z terminem realizacji.
- Sprzedawca jest obowiązany wykonać na rzecz Klienta usługę kursy i
egzaminu przy
uwzględnieniu wszelkich standardów.
- W przypadku wystąpienia braku jakiegoś ze składników kursu lub
egzaminu
Kupujący może wystąpić o reklamację do Sprzedawcy
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w
niniejszym
Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis okoliczności
(w tym
datę
i miejsce) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w
związku
z
zaistniałą sytuacją.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie
później
niż
w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie
Klienta
uznał za
uzasadnione.
- 11 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA
ROSZCZEŃ
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez
Konsumenta z
pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
zasady dostępu do tych
procedur
dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników
konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy
ochrona
konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod
następującymi
adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania
z
pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony
jest do zwrócenia
się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia
15 grudnia
2000 r. o
Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem
o
rozstrzygnięcie
sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia
się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15
grudnia 2000 r.
o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie
postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem
a
Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu
między
nim
a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika
konsumentów
lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów
(m.in.
Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich)
- 12 DANE OSOBOWE W SYSTEMIE INTERNETOWYM
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za
pośrednictwem
serwisu
internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za
pośrednictwem
serwisu
internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi
na to
zgodę
– także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów serwisu internetowego mogą
być:
a.
W przypadku Klienta, który korzysta w serwisie internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych
lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
Klienta, wybranemu
podmiotowi
obsługującemu powyższe płatności w serwisie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich
poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie
wskazanych w
Regulaminie
danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
brakiem możliwości
zawarcia tejże
umowy.
- Umowy zawierane poprzez serwis internetowy zawierane są w języku
polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z
ważnych
przyczyn
to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności w zakresie,
w
jakim te
zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego;
ustawy o
świadczeniu
usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o
ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji
i
dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej
platformy
internetowej
ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.